2012. augusztus 25., szombat

3.fejezet.~


3.fejezet.

*1 és fél évvel késöbb*

-Holnap elhozom hozzánk Bellát.-jelentette ki Edward.
Rosalie szeme kitágult és úgy nézett Edwardra, mint valami gyikosra.
-Nem teheted ezt Edward!-Kiáltott Rose- Ha rosszul sül el a kis románcod az emberrel, akkor kimenekülhetünk a vilából is. 
-Nyugi Rose..-nyugtattam- Bella rendes lány.Nem fog ártani nekünk.Szereti Edwardot.
-És ha csak megjátssza? Mivel tudja hogy Edward nem lát bele a gondolataiba, bármit megtehet..Azt is hogy átveri.-Ezen elgondolkoztam.
Lehet hogy Bella kívülről játssza a született szende lánykát, de belül pedig csak a család pénze, vagy a vámpírlét kell neki..
-LIAM!- kiáltott rám gondolataim miatt Edward - Ezt most fejezd be!!
-De Edward! Rose-nak igaza lehet.-álltam ki Rosalie mellett- Lehet hogy Bella csak kihasznál téged!-Rose, gúnyosan mosolygott Edwardra, amiért én mellette állok.
-Én észreveszem ha valaki hazudik! Bella nem hazug.-tartott ki kedvese mellett Edward.
-Amúgy sem lenne túl értelmes dolog Jasper közelébe embert hozni..Tudod milyen gyenge az önuralma..-Erősködött Rosalie.
-Igen? Tudtommal itt Liam az egyetlen mésfél éves vámpír..-forgatta a szemét Edward.
-Lehet, de nekem máris nagyon önuralmam van mint Jazz-nek.-Eszembe jutott,hogy Jasper is a szobában van, és odafordultam hozzá.-Bocs tesó, de te is tudod,hogy ez így van.
-Igen Liam. Igazad van.-Szólt elismerőn Jasper.
-Na jó!-mondta Edward- Nem érdekel mit mondotok! Holnap akkor is elhozom Bellát, és te kedves leszel vele. Értetted Rosalie?-kérdezte Edward fenyegető képpel.
-Na és ha nem teszem azt amit te akarsz? -kérdezett vissza Rose.
-Akkor kiváncsi leszek, hogy fej nélkül is ekkora szád lesz-e.-Fenyegetőzött Edward.Erre Rosalie arca kissé megváltozott,a félelem halvány árnyalata játszott az arcán.
Rosalie eltorzult arccal kiviharzott a szobából.
-Edward nem értem miért kell ilyennek lenned csak azért, mert Rose nem szimpatizál Bellával..
-Én meg nem értem Liam, hogy neked miért kell mindenbe beleokoskodnod!
-Oké. Tudod mit? Engem nem érdekel, ha Jasper kinyírja a drágalátos Belládat!Csak hogy tudd, nekem semmi bajom azzal a csajjal, csak az idegesít, hogy miatta veszel össze, és leszel rosszban a húgoddal Rosalie-val.mert még ha olyan dolgot mondott volna, ami tényleg sértő, megértenélek, de ő csak 
a véleményét mondta el neked!Hihetetlen mekkora barom tudsz lenni időnként!
-Jasper nem fogja megölni Bellát!
-Te tudod. De ne csodálkozz ha majd nekem és Emmettnek kell lefognunk, hogy ne tépje szét a csajodat.
A nap többi része innentől remekül ment,bár Edward kissé duzzogott.Esmével megvitattuk, hogy sokkal jobb ötlet lenne két hét múlva Jamaica helyett, Dél-Amerikába menni vadászni.
Emmett és Jasper egész nap verekedtek (persze járékból), Carlisle a kórházban volt dolgozni, Rosalie és Alice, pedig arról a komplikációról vitáztak, amit ez a "Bella-és-Edward"
történet okozott, ugyanis Alice szerint,nem lehet ártalmas egy ember a családunkra, Rose szerint pedig ugyebár hatalmas veszélyt jelenthet. Én inkább Rosalie pártját fogtam..


*Másnap kora reggel*
-Nyugi Edward mindent megteszek, nehogy elveszítsem az önuralmamat!Ígérem nem fogok csinálni semmit.
-Kösz Jasper.Nagyon megkönnyíted a dolgomat!-Hálálkodott Edward.
-Mikor mész Belláért Edward?-Kérdezte Esme izgatottan
-Kora délután felé.. az időt pontosan nem....
-FÉL KETTŐKOR!!- Kiáltott ki Alice a konyhából, félbeszakítva Edwardot.
Mindenki várta már Bella érkezését, kivéve Rose-t.
-Te Rose ne legyél már egész nap ilyen fancsali!-Szólt rá Emmett,odament mellé és puszit nyomott a szájára.
-Könnyű mondani...
Esme felállt a kanapéról, és intett nekem, hogy kövessem. Bementem hát utána a garázsba.
-Liam szeretnélek megkérni valamire.
-És mi lenne az?
-Mi lenne, hogy ha csak a mai napra amíg Bella nálunk van, addig befolyásolnád Rosalie tetteit, hogy ne szóljon Bella előtt olasmit, ami rossz hatással lehet Edward és Bella kapcsolatára.
Sok minden történt velem az alatt a másfél év alatt.Például rajöttünk, hogy én is tudok olyan hajmeresztő dolgokat, mint Alice a jövőbelátással, Edward a gondolatolvasással, és Jasper az érzelmek manipulálásával.
Én képes voltam manipulálni minden élőlény tetteit.Nekem nagyon tetszett, ez a kis mutatvány, mert mindenki azt csinálta amit akarok. Természetesen a családomon csak vagyon ritkán alkalmaztam.
-Rendben Esme befolyásolom Rose-t.
Visszamentünk a nappaliba, és rá koncentráltam Rosalie manipulálására, és arra hogy neki most tuljdonképpen milyennek kell majd lennie Bellával.
Edward elindult Belláért, és azegész család várta,hogy visszajöjjenek.
Mikor Edward és Bella megérkeztek, még inkább összpontosítottam,hogy Rosalie nehogy kiszabaduljon manipulációm börtönéből.A család türelmesen várt a nappaliban.
Bella lépett be először őt pedig Edward követte. 
-Nos,Bella.. Ez itt a családom.-Mutatott végig rajtunk Edward.Bella csak egy halovány mosolyt ereszett el köszönés képpen.
-Carlisle-val már találkoztál. Ő az apám. Ő pedig itt Esme, aki anyám helyett anyám.
-Szia Bella! Nagyon örülük hogy végre találkozhatunk veled.-Mosolyodott el Esme.
-Én is nagyon örülök.-Mosolygott vissza félénken Bella.
-Én Emmett vagyok.-pattant fel Emmett a kanapéról, és adott Bellának egy pacsit.
-Én Pedig Alice - Alice és Jasper egyszerre álltak fel.-Ő pedig Jasper..
-Nagyon örvendek.- köszönt Jasper fojtott hangon.
Ekkor Rosalie is felpattant. Kicsit megilyedtem, hogy kiszabadult befolyásolásom harapófofójából, de nem.Csupán izgatott volt.
-Szia Bella! Engem Rosalienak hívnak.De te szólíts csak Rose-nak- mosolygott Rosalie lelkesen.
Edvard rámnézett és halványan elmosolyodott, és azt tátogta nekem: "köszönöm". Én vissza vigyorogtam rá, és előrébb léptem én is a sarokból, ahol álltam.
Bella Rám szegezte tekintetét, és 1 perc néma csend után tátott szájjal nézett. "Mi lehet a baja?" gondoltam magamban.
Még egy lépést tettem előre,és megszólaltam.
-Szia!Én Liam vagyok..
-Én pedig Bella.Ööö... kérdezhetnék valamit?
-Persze!
-Liam micsoda vagy?
-Ööö.. Hát.. Liam Payne..-Mondtam kissé zavartan, hogy a Payne név használatával megsérthetem a családomat.
-LIAM PAYNE?? A One Direction tagja? Komolyan?
-Öhm.. igen.
-Jesszus a többi Direction tag égen-földön keres téged! Azt hiszik meghaltál, és..
-Nyugi Bella! -Szólt rá Edward.- Inkább menjünk, megmutatom neked a házat, és közben mindent elmagyarázok neked Liamről.
Azzal Edward kézen fogta Bellát, és elindultak fel a lépcsőn.

5 komit kaphatunk?:$ Köszi (: xx

9 megjegyzés:

  1. Imáádom Aranka!! :DD xDDD Dee ügyes Liam!! :OO xDDD Várom a kövit de gyorsaaan!! :DD ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok hogy Bella beköpi e majd Liamet a többieknek :D nagyon jó rész lett, csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  3. hááát istenkém,ez nagyon jóó :D IMÁDOM

    VálaszTörlés
  4. Tejóèg ez fantasztikus.*.* imádoom.*.* bár a twilight nem a kedvencem de ezt iszonyatosan jól összehoztad!!:DD

    VálaszTörlés
  5. Zsírkirály:D mivel én vok az 5. ezért gyorsan írd meg és rakd fel!!!! ^.^

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon pöpec ember;)Bella nagy fan..elképzeltem ahogy meglátja Liamet és sikítani kezd..de gondolom nem így folytatodXD de már várom a kövit:)^3

    VálaszTörlés
  7. Á de király! Folytatást Imádom! ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: Lehetne belerakni mondjuk ami a filmbe van mármint Alkonyat zenéket? Szerintem az tök vagi lenne! ;)

      Törlés