2012. augusztus 26., vasárnap

5.fejezet.~


5.fejezet.

Bementünk az öltözőbe majd mindenki leült.
-Na haver!Mesélj.-adta ki a parancsot Zayn.
-Had öleljelek meg.-mondta Louis és már az ölemben is volt.Hirtelen csapott meg az illata.
-Louis azonnal menj innen, nem akarlak bántani.-szűrtem a fogaim között.
Louis szótfogadóan kimászott az ölemből ,majd leült a kanapéra a másik 3 srác mellé.
-Hogy értetted ,hogy nem akarsz bántani?-érdeklődött Louis.
-Nem vennéd le azt a kapucnit a fejedről?- kért Niall.
-Ja,de.-válaszoltam majd le is vettem.
-Azta haver...beteg vagy?Fal fehér az arcod!Brutálisan nézel ki.-lepődött meg Harry.
-Köszi.-mondtam somolyogva.-Szóval,most egy olyan dolgot fogok mondani amit először nem fogtok elhinni,de majd bebizonyítom,hogy igaz.Ráadásul ezt amit mondani fogok nem mondhatjátok el senkinek sem,hiszen hatalmas baj lehet belőle.
-Ha bárki is elmond akár egy betűt is bárkinek,azt saját kezűleg kínzom meg és lesz vacsora belőle.-mondta Edward fenyegető hangon,miközben a szeme elsötétült.A fiúkra néztem,láttam,hogy ők is észrevették Edward szemszínének változását.
-Edward.-Szólt rá Alice.-Lehetnél kedvesebb is és illedelmesebb.
-Igaza van.-súgta Bella is Edwardnak.
-Jó,mi nem köpünk.Bennünk bízhattok.-mondta Zayn magabiztosan.
-Oké.Akkor egyszerűen kimondom.Rendben?-A fiúkra néztem akik nagyot nyeltek majd egyszerre bólintottak.-Vámpír vagyok.-mondtam ki ,mire a fiúk kacagásban törtek ki.
Alicékkel összenéztem,Alice csak vállatrántott majd elmosolyodott.
-Liam!Ez jó volt.-mondta Niall a nevetéstől fulldokolva.
-Ha nem hiszitek el,akkor bebizonyítom.-Vágtam rá.-Szóval a vámpírok,erősek és gyorsak.-Emberfeletti gyorsasággal a szoba egyik feléből a másikba futottam..-Na még mindig nem hisztek nekem?-Odamentem 
az asztalhoz,ami a fal mellett állt-;lepakoltam azokat a dolgokat amik rajta voltak majd kitörtem az egyik lábát.Azt is feldaraboltam,majd egy fadarabbal a kezemben visszaültem eredeti helyemre.Megmutattam
a fiúknak a kezemben lévő asztallábdarabkát majd egy gyegyszerű mozdulattal porrá zúztam és a fiúk elé szortam a könnyű port.
Mind a négyen tátott szájjal bámultak rám.
-Ez nagyon durva.-motyogta Zayn -Gyúrtál tesó?!
-Akkor vért iszol?-kérdezte iszonyatosan halkan Niall.
-Csak állatokat ölünk.-mondtam mosolyogva.
-Mi ez a többesszám?-suttogta Harry.
-Hát,Alice és Edward is vámpírok és otthon vannak még családtagok,Rosalie,Emmett,Jasper,Carlisle és Esme.-soroltam.
-Felfoghatatlan.-suttogta Zayn.
-Akkor most meg fogtok ölni minket?-nézett fel rám rémültem Louis.
-De hogy is.-mondtuk egyszerre hárman,Alice-vel és Edwarddal.
-Liam mondta már ,hogy mi csak állatokat ölünk.-ismételte meg Alice a szavaimat.
-Szuper.-lelkesedd Harry.-De te Liam,te ember voltál,vagy nem?-nézett rám.
-De,csak megharapott egy vámpír,így a vámpírmérge a szervezetembe jutott és átváltoztam.
-Szóval ha most megharapnál,akkor én is vámpír lennék?-tudakolta Niall.
-Persze.-vágtam rá.-3 napig tartó kín szenvedés után igen.
-Na,jó!Ezt ne részletezd.-mondta Harry.
-Rendben.
-Mesélj még erről a vámpírosdiról.-Louis szemében kíváncsiságot véltem felfedezni.
-Hát,vannak vámpírok akiknek vannak képességeik.
-És neked van,tesó?-Zayn.
-Van.-vigyorodtam el.
-Mi?-csillant fel Niall szeme.
-Képes vagyok befolyásolni,minden élőlényt, hogy azt tegye amit én akarok.
-Azta!Mutasd meg!-lelkesedett tovább Harry.
-Oké!Nos,én most azt akarom,hogy niall kiugorjon az ablakból,ő nem fog tudni ez ellen semmit sem tenni.-Niallre koncentráltam,mire ő felállt és megindult az ablak felé.
Mikor már mászott volna ki rajta Louis felkiáltott.
-Meg ne öld!!!-kiáltott rémülten mire én abbahagytam Niall irányítását.
-Ez nagyon zsír képesség.-vigyorgott Niall.-Annak ellenére,hogy majdnem kicsináltál,nekem tetszik.
-Nyugi! Nem ugrasztottalak volna ki.-válaszoltam.
-És nektek van valami képességetek?-fordult Edward és Alice felé Harry.
-Én látom a jövőt.-vigyorodott el Alice is.
-Kajak?-tágultak nagyre a fiúk szemei.
-Igen!Ohh,az a cserepes növény 2 percen belül le fog esni az ablakból.-mondta Alice.A szava bebizonyosodott ,2 percen belül a növény nagy puffanással földet ért.
-De zsír.-pattogott Niall.-És neked?-fordult Edward felé.
-Figyelj haver,igen te kis göndör,vagy bojhoska,ne fantáziállgass Belláról mert megbánod.-vicsorgott Edward mérgesen Harryre.
-Én nem fantáziálgatok róla.-védekezett Harry.
-A gondolataid másról szólnak.Amúgy szőke jól látod!Gondolatolvasó vagyok.-fejezte be Edward.
-Mindenki,minden egyes agymenését hallod?-lepődött meg Louis.
-Pontosan!Kivéve Belláét.Neki nem hallom csak a gondolatait.-magyarázta.
-Wow.-kiáltott fel Zayn.-Ez ez..nagyon komoly!
-Bizony.-szólt Alice.
-És Liam!-Fordult hozzám Harry.- Most akkor vissza jössz a bandába?-kérdezte reménnyel a hangjában.
-Nem Harry. Sajnálom, de nem mehetek. Rajongók ezreivel, sőt millióival kellene naponta érintkeznem.Nem gondolod, hogy feltűnne nekik a hideg és fehér bőröm?
-Na de Haver!-urgott fel Zayn.-Legyen újra teljes az 1D!
Lehet hogy nem kellett volna olyan hirtelen felállnia Zaynnek.Ugyanis felkavarta a levegőt, és úgy vágott pofán mind a négy (Bellával együtt öt) ember illata, mint valami hurrikán.
-LIAM NE!!-Kiáltott rám Alice, de már túl késő volt visszatartani a lélegzetemet.
Egyszer csak azon kaptam magamat, hogy Alice férre lökte mellőlem Bellát, és Edward kétségbeesetten próbál engem lefogni.
Küzdve próbáltam kiszabadulni,de Edward vasmarokkal terített le a földre. Morogtam és vicsorogtam Edwardra, de őt ez csöppet sem rémítette meg.Tökéletes elhatározottsággal szorított a földhöz.
-Menjetek ki!! Menjetek már!! Bella te is menj ki a fiúkkal! SIESSETEK!-most először hallottam pánikot Alice hangján.
-Oké! Örömmel.- Mosolygott Bella.-Liam!-változott az arca kissé komolyabbra.- Semmi baj. Nyugodj meg!
Bella becsukta maguk után az ajtót, és már csak a fiúk aggódó duruzsolását hallottam a falon keresztül.Az ajtó már becsukódott, de Edward még mindig nem eresztett.
Megvárta, amíg Alice kulcsra zárja.Már nem mintha egy kulcsra zárt ajtó visszatartana egy vámpírt... Aztán Edward eleresztett, de Alice, azért odaállt az ajtóhoz, mint egy biztonsági őr.
-Nyugi Öcsi!!-Szólt rám Edward, mert még mindig morogtam.- Semmi baj! Csak kicsit hirtelen kaptad az illatot.Előfordul!
-Istenem! Most halálra rémítettem őket.
-Eleinte ilyedtek meg, de Bella elmagyarázott nekik mindent. Oké? Nyugi van.-Nyugtatott.
-Kösz tesó. Ha te nem vagy itt már rég kinyírtam volna mindenkit..-hálálkodtam Edwardnak.
-Szóra sem érdemes.-Mosolygott szélesen, fel állt és összeborzolta a hajamat.

Extra feji azért mert 10 komit kaptunk 5 helyett és lett +rendszeres olvasó*-*Remélem ide is kapunk komikat<3333

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó*-* Imádom ezt a történetet Lizi!! :D Gyorsan kövit^^

    VálaszTörlés
  2. Jujjj nagyon jó lett imádom :DDD olyan ügyes vagy te ki göndör vagy bolyhoska nagyon nagy szakadok :DDDD kövit

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :) kíváncsi vagyok hogy visszafog e állni a bandába majd egyszer :D de olyan jó h végre találkoztak... csak majdnem megölte őket :))) kövit :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó kövit

    VálaszTörlés
  5. Nagyon de nagyon jóóóóó kövit lécci még ma :DDDD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó,ügyes vagy!! Kövit gyorsan!! :)

    VálaszTörlés
  7. én ma kezdtem el olvasni a blogot és nagyin tetszik. :D Végig izgultam az egészet. gyorsan kövi részt.! :)

    VálaszTörlés
  8. jujj nagyon tetszik :DD folytatást..minnél hamarabb :$$$

    VálaszTörlés
  9. Taaaaaaaa o.O hát ez... Egyszerüen fantasztikus;)) Nem lehet rá szavakat találni:) Amúgy te is benne leszel Lizi?

    VálaszTörlés
  10. wááh.. nagyon tetszik! Siessetek a folytatással!

    VálaszTörlés
  11. Szia.!
    Waaaaaa hihetetlenül tetszik ez az egész sztori.! Amúgy is szeretem a 1D-t és a Twilightot és ami még nagyon tetszik a történetedbe, hogy az a 1,5 évet végeredményben teljes homály fedi, csak apró részleteket tudunk, és ez a titokzatosság nekem nagyon tetszik.! Meg az is hogy Liames a blog. Főleg, mert belőle nem néztem volna ki mind ezt.! Hihetetlen jó az egész blog.! Siess a következővel..Đ *-*

    VálaszTörlés
  12. Jó a sztori ird tovább !

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik..gyorsan a köviit! ;)

    VálaszTörlés