2012. szeptember 16., vasárnap

10.fejezet.~*


Már második napja itt vagyok a szobában Zayn mellett, és bűnbánó arccal ismételtem el minden fájdalmas sikolya után, hogy mennyire sajnálom.A többi srác sem ment haza,
az alatt a két nap alatt. Végig itt voltak. Egy pillanatra sem akartak hazamenni, így inkább kijelentkeztek a szállodából, és Alice és Rose elmentek a cuccaikért.
Én egyre türelmetlenebbül vártam, hogy végre vége legyen Zayn szenvedéseinek. Már nincs sok hátra. Hallottam a szívverésének gyorsaságából. Egyre hevesebb, egyre 
gyorsabb, egyre jobban dübörög. Ekkor belépett Alice, én pedig nem bírtam megállni hogy meg ne kérdezzem tőle: 
-Még mennyi idő Alice?-Kérdeztem anélkül, hogy felnyitottam volna a szememet.
-Már nem sok Liam. Nyugi..-mondta elég megnyugtató hangon.
-Mégis pontosan mennyi??-Kérdeztem, már-már kiáltva.
-Kb. fél óra.. Ne aggódj. Nem lesz semmi gond.-hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Remek.-Mondtam olyan hangon, mint egy durcás kisgyerek,aztán hallotam, ahogy Alice léptei eltávolodnak, és valaki más közeledő léptei váltják fel. Carlisle.
-Hallod a szívét Liam??-kérdezte nyugodt hangnemben.
-Igen hallom.-válaszoltam.
-Egyre hangosabb, és gyorsabb. Ez azt jelenti, hogy nemsokára vége.
-Tudom Carlisle.
Ha ez lehetséges, akkor most még hangosabban,és gyorsabban kezdett dübörögni, még egy utolsó hatalmas ordítás hagyta el Zayn torkát, majd már csak a szívének
heves dobogását hallottam.Aztán egyszer csak egy hatalmas, üregeset dobbant Zayn szíve, majd kétszer is megbotlott a dobbanás hangja, aztán már csak egy, nagyon halk
dübbenés követte, és váratlanul hatalmas csönd állt be. Vége. Tudtam hogy ezzel az utolsó dobbanással, vége lett Zayn szenvedéseinek, és mostmár teljes vámpír.
Vámpír. Szörnyeteg, akár csak én. Ezt akartam elkerülni, de nem volt más választásom. Össze kell tartanom a csapatot, örökre. Bármilyen áron. Még ilyen áron is.
 Zayn kinyitotta a szemét, én pedig lecövekeltem ott ahol voltam. Sokkoló élmény volt őt karmazsinvörös szemekkel, és hófehér bőrrel látni. Emberfeletti sebességgel 
felült a vizsgálóasztalon, amely eddig máglyája volt, és enyémbe fúrta tekintetét.
-Mi történt velem Liam??- kérdezte, mintha mindenért én volnék a hibás. Nagyrészt így is volt. Én változtattam azzá, ami most is.
-Zayn nézd.. Én..-Ekkor nem tudtam tovább folytatni,mert a bűntudat belém folytotta a szót. Carlisle jelentőségteljes arccal rámnézett, én pedig tudtam mire gondol.
Hogy el mondja-e ő a történteket Zaynnek. Én -lévén hogy úgy sem bírnám kimondani- bólintottam, és Carlisle-ra bíztam a dolgokat.
-Nos, Zayn -Kezdett bele a mondókájába Carlisle- Autóbalesetet szenvedtél, és miután kórházba kerültél 95% volt, hogy nem éled meg a másnapot.Ezért Liamnek, komoly 
döntést kellett hoznia. És a töbiekkel együtt, úgy döntöttek,hogy a barátságotok, és a bandátok megmentésének érdekében, megharap, és átváltoztat téged Liam.. Tényleg 
nagyon komoly áldozatott hozott érted Liam.
Zayn egy pillanatig döbbenten nézett, majd arckifejezése furcsává változott.
-Most akkor... Én is vámpír vagyok??- kérdezte, és az arckifejezése a zavarodott és értetlen ötvözete volt.
-Igen Zayn. Sajnálom, hogy meg kellett tennem, de nem volt más válsztásom.Nem hagyhattalak meghalni.Mostmár az én felelősségem összetartani a csapatot.-mondtam.
-Jajj! mondta Zayn olyan hangon, mint akibe tőrt szúrtak- Mi ez a lángolás, ami a torkomban van?? Mi történik most velem Liam??
-Szomjas vagy. Vagyis...Vérre szomjas. Ilyenkor meg kell ölnöd valakit, vagy valamit.. De ebben  a családban inkább a VALAMIT az ideális.-vigyorogtam.
-És a többiek hol vannak?- kérdezte.
-Ööö.. Szerintem egyenlőre nem kéne a... közelükbe menned. Egykissé veszélyes lennél rájuk.- Mondtam visszakozva.
-Miért?-kérdezte zavarodott arccal.
-Amíg nem vagyunk egészen biztosak abban, hogy nem fogod bántani őket, addig nem engedhetünk a közelükbe téged.-magyaráztam.
-De miért? Ha most lemennék hozzájuk mi történne??
-Csupán annyi, hogy megéreznéd az illatukat, megvadulnál és ha nem fogunk le időben, akkor megölöd őket.-mondtam halál komolyan.
-Ja.. Az más. Akkor menjün és öljünk meg valamit.-Vigyorgott, és elindult az ajtó felé.
-Ööö..Héhéhé!! Hova mész?-szóltam utána.
-Hát elvileg vadászni.-nézett értetlenül.
-Azt én értem, de lent vannak a fiúk is.. és ezért az ajtón nem biztos, hogy jó ötlet lenne kimenni.-közöltem.
-Akkor mégis hogy gondolod, hogy megyünk vadászni?-pattogott Zayn.
-Van itt ablak is öcsi.. onnan ugrunk ki.-mondtam.
-Igen. Sietek hogy öngyilkos legyek.-háborgott.
-Te Zayn.. Még minig vámpír vagy.. És mivel mi vámpírok gyakorlatilag halhatatlanok vagyunk, nem valószínű, hogy ha 15 méter magasságból leugrasz, akkor meg is halsz.-forgattam a szememet.
-Ja tényleg.-mondta csodálkozón.
-Na akkor induljunk.-És azzal habozás nélkül kiléptem az ablakból, és rövidke zuhanás után tökéletes guggoló támaszba érkeztem, majd felegyenesedtem, és odafordultam az ablakhoz.
-Ööö... Szerintem ez nekem nem fog menni Liam!-kiáltott le nekem Zayn.
-Dehogynem! Csak lépj ki az ablakon, és figyelj az ösztöneidre!-oktattam, ő pedig bólintott, és kilépett az ablakból.
Ugyan úgy ért földet, ahogy én.Jó vámpír lesz.
-Szép volt! Na kövess.. Ha bírsz!- azzal fényesbességgel beindultam az erdőbe, Zayn pedig szorosan a sarkamban.
Amikor odaértünk a folyóhoz, megálltam, és velem együtt Zayn is.
-Mi van Liam? Megilyedsz egy kis úszástól?-kérdezte gúnyosan.
-Zayn neked meg ki mondta, hogy úszunk?-vigyorogtam vissza rá.
-Van jobb ötleted?
-Háát... ami azt illeti, van. Átugrunk.-néztem rá sötéten.
-Ugrunk. Persze.. Ugorj csak. Úgyis a vízben kötsz ki.-nevetett.
-Nem én.- majd tettem hátra két nagy lépést felgyorsítottam, és a folyó szélénél egy lapos szikladarabon elrugaszkodtam, és már repültem is a folyó felett. Amikor földet értem,
Zayn nagyot nézett. 
-Hát ezt meg hogy csináltad?- csodálkozott.
-Te is meg tudod. csak csináld azt amit én.-És azt csinálta. átugrotta a folyót, és szépen landolt.
Aztán indultunk tovább.  
A vadászat során átjutottunk Dél-Kelet Kanadába. Zayn nagyon ügyes volt. Elkapott 2 pumát, meg 5 szarvast. Nekem összesen 1 puma és 2 szarvas jutott.
 Mikor végeztönk az ölnivalónkkal, elindultunk hazafelé.



Itt is a kövi!Remélem tetszik!:) Kérünk TARTALMAS komikat(:

6 megjegyzés:

  1. WoW ez WÁÓ nagyon tetszik :D már várom h folytasd ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett!!! Tök jó és ez az 1-ik kedvenc blogom!!! :33 remélem a többség is vámpír lesz!! :DDDD csak így tovább ~Eszthii

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóóóóóóóóó áhhh egyik kedvn blogom ne hagyd abba és minnél előbb új részt!!!! :P

    VálaszTörlés
  4. juj nekem nagyon tetszik!!!!muhahahaha siess a kövivel!!!végre nem egy olyan beleesek és a történet folytatódik blog:)

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz a kövii..?..:D

    VálaszTörlés