2012. szeptember 9., vasárnap

9.fejezet.~


9.fejezet.

Sosem éreztem ennél jobban magam.A legjobb barátaim mindent tudnak rólam.És eltöltöttünk együtt sok idő után először egy majdnem teljes napot.Hiányoztak.Régen éreztem
magam ilyen jól...
-Liam te is kezded,hogy EMBEREKET hozol a házba?!-Kérdezte Rose
-Rosalie ők másak mint Bella..
-Mondd mégis miben Li?-de utálom ezt a becenevet,amit Rose adott..
-Ők nagyjából az egész magánéletüket titokban tartják.Akkor a vámpír-titkot miért ne tudnák?-Kérteztem és közeben úgy néztem Roslaie-ra mint valami zárt osztályos bolondra.
-Ebben igaza van Liamnek Rose..Fogadd el, hogy a fiúk feleannyira sem veszéllyes a családra, mint Bella.Ezt én is elismerem.-Mondta Edward
-Na jó Liam. Igazad lehet. De ha a kis haverjaid bárkinek beszélnek rólunk, én nyírom ki őket!-fenyegetőzött
És akkor megcsörrent a mobilom. Felismertem a számot. Carlisle volt az.
-Hallo!
-Hallo! Liam?
-Igeen.
-Liam van itt egy kis gond.-Modta Carlisle elég parás hanggal
-Mi? Oda menjek valamiben segíteni?
-N-nem. most nem erről lenne szó.
-Hát akkor?
-15 perce behoztak egy férfit aki autóbalesetet szenvedett, és meg sem lehetett ismerni ARCRÓL- Hangsújozta ki az 'arc' szót.
-Igen? És ehhez nekem mi közöm van?
-Csupán annyi, hogy arcról ugyan nem, de én illatró felismertem. És Zayn volt az.
-HOGY KI?!?!-Teljesen ledermedtem. Reménykedtem benne, hogy rosszul hallottam.
-Zayn. Szólj a többieknek a csapatból, és gyertek ahogy csak tudtok.
-Rendben. Sietünk.-mondtam, majd aggódva letettem, és azonnal tárcsáztam egy másik számot.Ez a szám Niall mobilja volt.
Niall nem vette fel.
-Basszus Niall!Te is ilyenkor nem veszed fel azt a rohadt telefont!
Új számot hívtam. Ez pedig Louisé volt.
-Hallo!
-Louis! Liam vagyok.Nagyon nagy váz van...
Elmondtam neki mindent.
-Máris indulunk. A kórkázban találkozunk.
-Oké.
És letettem a telefont.
-Edward elvihetem a Volvót?
-Melyiket?
-A terepjárót.
-Vidd.
-Kösz tesó!
Beültem, és mentem. Ismét padlógázzal. egészen pontosa 5 és fél perc alatt értem oda a kórházhoz.Kiszálltam a kocsiból, és már szaladtam is be a kórházba(kénytelen 
voltam emberi tempóval futni,mivel a parkoló tele volt orvosokkal)
-Szia Liam!-köszönt oda nekem Jerry, Carlisle egyik legjobb barátja. Ő csak rólam tud a vámpírságról nem.
-Jónapot Jerry!-szóltam oda kurtán.
Amint beléptem a kórházba, odarontottam a nővérpulthoz.
-Jónapot!Miben segíthetek?
-Öö.. Dr.Cullen-t keresem.Meg tudná mondani merre van?
-Éppen egy betegnél van.
-Én pedig a fia vagyok!
-Rendben.Menjen el ezen a folyosón,és a végén kanyarodjaon be. Ott pedig balról a legelső ajtó.
-Köszönöm hölgyem.
Rohantam.Berontottam a kórterembe, és Carlisle rám nézett.Ismerős illat terjengett a levegőben.Zayn.Ez az ő illata.
-Itt vagyok Carlisle. És a többiek is nemsokára ideérnek.
-Örülök, hogy ilyen gyorsan ideértél. El kell neked mondanom valamit.
-Mit?
-Nem biztos, hogy Zayn megéli a holnap estét.
Erre kitágult a szemem.
-Ezt nem hiszem el.Nem lehet megmenteni??
-Hát..Egyetlen dolog mentheti meg.
-Akkor vesd be Carlisle! Nem hagyhatod őt meghalni!!
-Várj fiam! még nem tudod mi az az egy dolog.
-Bármi legyen is, ha segít Zaynen, akkor alkalmaznod kell.
-Egyedül az segíthet rajta, ha megharapod, és azzal átváltozztatod.
Ekkor belépett a kórterembe Niall,Harry és Lou.
-Hogy van?-kérdezte Harry.
-Nem valószínű hogy megéli a holnap estét.
-Mi van?-Niall teljesen lesápadt.
-Carlisle!Elmondom nekik én, hogy miről beszéltünk mielőtt megérkeztek.
-Jólvan fiam. Én itt hagylak benneteket..
-Oké.-És azzal Carlisle kiment a szobából.
-Szóval fiúk. az lenne.. Hogy sajnos nem lehet megmenteni Zaynt, csupán egyetlen dologgal.
-Mivel?-kiváncsiskododd Harry
-Ha megharapom.
-De beteg vagy.. miért harapnád meg? csak megölnéd!-Lázongott Louis.
-Nem. azt nem tudjátok, hogy ha csak megharapom, akkor csak a vámpírméreg jut a szervezetébe, ami átváltoztatja.
-Akkor tedd meg! életben kell tartanunk!
-De előbb haza kell vinnem.Ha megharapom akkor a fájdalomtól ordibálni fog.
-Meddig fog tartani ez az egész?
-2 vagy 3 nap.
-Rendben..-Sóhajtott Harry lemondó arccal.- Harapd meg! Vess be mindent, ami csak megmentheti,csak ne hagyd meghalni.
Hazavittük Zaynt, és felfektettük az otthoni vizsgálói az asztalra, amit Alice előrelátóan odakészített.
-Liam, biztos, hogy ezt akarod?-kérdezte Esme.
-Én az együttest akarom örökre összetartani. Ha ezen az áron akkor ezen az áron.
Azzal nagy levegőt vettem, megfogtam Zayn karját, és a csuklójába mélyeszettem a fogaimat. Nehéz volt, de erőt vettem magamon, és elengedtem a csuklóját, és kirohantam a szobából.

Fennt a kövi(: Remélem tetszett^-^:) Ezt Eni költötte(:

6 megjegyzés:

  1. Kva jó tetszik már várom a kövit :D és Zayn is vámpír lesz ez király :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett,és tök jó hogy Zayn is vámpír lesz! :) Ügyesek vagytok!! :)

    VálaszTörlés
  3. tök jó :DDD olyan jó hogy Zayn is vámpír lesz kíváncsi vagyok mi lesz ebből ha már Zayn is vámpír :D /Tamara/

    VálaszTörlés
  4. Ez szuper akárcsak a többi fejezet!!!és egyet értek az előttem szólókkal tök jó hogy zayn is vámpír lesz!!!! hamar a köviiiit ♥♥ ~Eszthii

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :D nagyon várom már a kövit <3

    VálaszTörlés
  6. nagyon júóóóóó kövit ^^

    VálaszTörlés